23 Aralık 2007 Pazar

KORO arkadaslarima

Sevgili KORO arkadaslarima
10.11.2007 de yeni Yonetim kurulumuza yer konusu ile ilgili mail gondermistim. 30.11.2007 tarihli aldigim yanitta,henuz yerlerinin olmadigini, toplantilarini kendi olanaklariyla yuruttuklerini belirttiler.
KOROyu kurmamizin belli bir amaci vardi.Ileride bir muzik evine sahip olabilmekti amac. Dans kurslarinin oldugu, estruman aletlerinin calindigi bir MUZIK EVI. Gurbette bir baskadir yazilan makaleler... yazilan siirler..Farklidir soylenen tum sarkilar...turkuler ....Hasret kokar,ozlem kokar buram buram...Kimbilir. ... nice sarki sozleri yazilacak, notalara aktarilacakti.
Gonul isterdi ki bu KORO guc birligiyle,destekle devam etsin.
Gunlerdir dusunuyorum ve kararimi verdim...KOROyu F E S ediyorum simdilik.Surekli calisabilecegimiz belli bir yerimizin olmamasi, egitmen bir muzisyenden yoksun olmamiz bu uzucu karari almama neden oldu.Bu kosullar altinda calismalarimizi yurutmemiz mumkun degil.Koro disiplin ister.Disiplinin oldugu yerde basari vardir, saygi vardir.Ciddi istir koro calismalari. .TURKIYE CUMHURIYETIni temsil edecek bir faaliyettir. Milli duygularin en yogun olarak yasandigi yerler Milli maclardir, konserlerdir. ...Sahnede devlesmesi gerekir...! Nefeslerin kesilmesi gerekir.. .!.Ayakta alkislanmasi gerekir....! Buyuk basarilara imza atmasi gerekir...!. .Laf olsun diye KORO olmaz....!
Uzgunum.....
Koromuza katilmayi sabirsizlikla bekleyen yeni uyelerimizden ozur diliyorum.Siz degerli kurucu uyelerim...ve diger sevgili uyelerim..Sizlere de candan tesekkur ediyorum.
Verilen emekler bir gun geri doner
GITMEZ BOSA....!
Koromuz simdilik kalsin
BIR BASKA BAHARA...!
Yuzunuzden gulumseme, yureginizden sevgi eksik olmasin.
Sevgiyle kalin.
Guzin AVCI
13.12.2007
D O H A
.

Hiç yorum yok: