18 Aralık 2007 Salı

koro çalışmaları sırasında:)

Arkadaslar
Bu hafta sonu pazar gunu KOROmuzun ilk toplantisini yapacagiz.Gundemimiz de once TURK SANAT MUZIGI olacak.Dilimizden dusmeyen,yillardir dinlesek de tadina doyamadigimiz,icimizde tatli meltem ruzgarlari estiren,herkesin dinlerken zevkle eslik edebilecegi parcalari sectim.Evde sarkilari soyleyerek okuyun.Secimi birlikte yapacagiz.Simdilik 10 parca sececegiz.Secimimiz cok zor olacak biliyorum.Hepsi de birbirinden guzel eser.Gonulden gonule esen,herkeste guzel bir anisi olan bu muhtesem sarkilardan bakalim finale hangisi kalacak..Pazar gunune kadar sizlerde secin,icinizden gecen,sesinize en cok uyan,kulaga en hos gelen sarkilari.Yer ve saati sonra bildirecegim.Simdiden cosku deryasinda iyi yuzmeler...
1------NASIL GECTI HABERSIZ
Nasil gecti habersiz
O guzelim yillarin
Bazen gozyasi oldu
Bazen icli bir sarki
2-----O AGACIN ALTINI
Golgesinde mevsimler boyu oturdugumuz
Hep elele vererek hayaller kurdugumuz
Kimi uzgun kimi gun neseyle doldugumuz
O agacin altini simdi aniyor musun
3-----YILDIZLARIN ALTINDA
Benim gonlum sarhostur
Yildizlarin altinda
Sevismek ahh ne hostur
Yildzlari altinda
4-----SEN UZAKLARDA DEGIL
Sen uzaklarda degil
Damarimda kanimsin
Ben sensiz yasayamam
inan sen herkesten baskasin
5---SEVMEKTEN KIM USANIR
Sevmekten kim usanir
Sevmeye doyum olmaz
Hangi gonul uslanir ahh
Sevenle oyun olmaz
6---BU NE SEVGI AH..
Bu ne sevgi ahh
Bu ne izdirap
Zavalli kalbim
Ne kadar harap
7---OLMAZ ILAC
Olmaz ilac sine-i sad pareme
Care bulunmaz bilirim derdime
Baksa tabiban-i cihan careme
Care bulunmaz bilirim yareme
8---AGLAMA DEGMEZ HAYAT
Ruya gibi her hatiran
Her yasanti bana
Ne bulduysa kaybetti
Gonul asktan yana
9---SENI BEN ELLERIN OLSUN DIYE MI SEVDIM
Seni ben ellerin olsun
diye mi sevdim
Herseyimi ugruna ben
Bos yere mi verdim
10---AKSAM OLDU HUZUNLENDIM BEN YINE
Aksam oldu huzunlendim ben yine
Hasret kaldim gozelerini rengine
11---ICIN ICIN YANIYOR
Icin icin yaniyor
Yaniyor bu gonlum
Onun icin ariyor
Ariyor bu gonlum
12---GOZLERI ASKA GULEN
Gozleri aska gulen
Taze sogut dalisin
Gel bana her gece sen
Kalbime dogmalisin
13---INLEYEN NAGMELER
Inleyen nagmeler ruhumu sardi
Bir ruya ki orda hep sarkilar vardi
Ucan kuslar martilar
Yesil tatli bir bahar
Gulen sen sevdalilar vardi
14---SENEDE BIR GUN
Gonlumde acmadan solan bir gulsun
Her zaman gamliyim her zaman uzgun
Beklerim yolunu aylar boyunca
Yeter ki gel bana senede bir gun
15---SAMANYOLU
Sen kalbimin mehtabisin gunesisin
Sen ruhumun vazgecilmez bir esisin
Bir sarkisin sen,omur boyu surecek
Dudaklarimdan yillarca dusmeyecek
16---SILEMEZLER GONLUMDEN
Dilimi baglasalar,anmasam hic adini
Gozumu baglasalar gormesem hic yuzunu
Elimi baglasalar tutmasam ellerini
Silemezler gonlumden ne askini ne seni
17---AKASYALAR ACARKEN
Yar yolunu kolladim
ipek mendil salladim
Ona cicek yoladim
Akasyalar acarken
18---KULAKLARIN CINLASIN
Seni andim bu gece
Kulaklarin cinlasin
Simdi darginiz seninle
inan sen herkesten baskasin
19---KISKANIRIM SENI BEN
Sacin yuzune degse
Telini kiskanirim
Birine soz soylesen
Dilini kiskanirim
2o--BENIM GOZUM SEN DE
Gorunce asik oldum
Oguzel gozlerine
Baskasini istemem
Benim gozum sende
21---SENI KIRDA GORMUSLER
Acilir gonca gul yar
Seni sevse bulbul yar
Seni Mecnun gorseydi
Dusup olmez miydi yar
22---AT KADEHI ELINDEN
Bu gece son gecemiz
Aci gunler yakinda
Bir omur boyle gecti
Olamadik farkinda
23--ELBET BIR GUN BULUSACAGIZ
Elbet bir gun bulusacagiz
Bu boyle yarim kalmayacak
ikimizinde saclari ak
Oyle durup bakisacagiz
24---BIR BAHAR AKSAMI
Bir bahar aksami rastladim size
Sevincli bir telas icindeydiniz
Derinden bakinca gozlerine
Neden basinizi one egdiniz
25---SESINDE SARKISI ASKIN
Sesinde sarkisi askin
Figan olup gidiyor
Bahara ermedi mevsim
Hazan olup gidiyor
26---BENIMDE CANIM VAR
Askimla oynama kumar degildir
Seviyorum demek huner degildir
Benim de canim var ben de insanim
Benim de kalbim var ben de insanim
27---SEN KIMSEYI SEVEMEZSIN
Sen kimseyi sevemezsin
Sevmeyeceksin
Ruzgarlarin onunden kuru bir yaprak gibi
Surukleneceksin
28---GULLER VE DUDAKLAR SIMDI
Gulunce dudaklarin
Bir gonca gul e benzerdi
Ben dudaklarini sense gulleri severdin
Guller ve dudaklar simdi
Ne kadar aci ve gizli
29---SENINLE DUSTUM DILE
Seninle dustum dile
Askin bana bir cile
Rakip oldum bulbule
Gonul ahhgonul verince gule
30---HATIRLA SEVGILI
Hatirla sevgili
O mesut geceyi
Camlarin altinda
Verdigin buseyi
31---DERT ORTAGIM BENIM
Ask kadehiyle ictigim sensin
Sevgili diye sectigim sensin
Butun dunyayi gezdim dolastim
Anladim ki tek sevdigim sensin
32---NERDEN DUSTUM BEN BU ASKA
Nerden dustum ben bu aska
Ne verdi ki dertten baska
Sevmeseydim seni keske
Ne guzeldi sensiz hayat
33---SENI SORDUM YILDIZLARA
Mevsimlerden ilkbaharken
Gonullere ask dolarken
Sevenlerde mesk ararken
Neden benden kaciverdin
34---AYNALAR
Harmanim ben harmanim
Kirk satirlik fermanim
Yok dizimde dermanim
Eyletmen beni,soyletmen beni
Aglatman beni aynalar..aynalar
35...BENZEMEZ KIMSE SANA
Benzemez kimse sana
Tavrina hayran olayim
Bakisindan suzulen
Tavrina kurban olayim
36---SENSIZ SAADET NEYMIS
Sensiz saadt neymis
Tatmadim bieme ki
Alnimin yazimdin benim
Ne yapsam silemem ki
37---ZALIMIN ZULMU VARSA
Bu sevgiye dustum neden
Kendimi unuttum ben
Hayatimi sana verdim
Gencligim gitti elden
38---ESMER BUGUN AGLAMIS
Esmer bugun aglamis
Yuregini daglamis
ince feshin ustune
Mavi yazma baglamis
39---SU DAGLARI DELMELI
Su daglari delmeli
Kul edip elemeli
iceri kan agliyor
Yarimi gormeyeli
40---AVUCLARİMDA HALA
Avuclarimda hala
Sicakligin
Sicakligin var
Not...Kendinizi muzikten mahrum etmeyin,gelin birkac saat gonlunuzu senlendirin...
Sevgiyle kalin...
Guzin AVCI
15.5.2007
Doha

Hiç yorum yok: