11 Mayıs 2013 Cumartesi

dokunmayın hayallerime derken..


Yıkıl git..! git hayatimdan..! GELME pesimden..!
diye haykiran sesin
Yaraladi beni..tutuldu nutkum..
Yikilan hayallerim,tarumar olmus yuregim
Civilendim kaldim oldugum yere
--"GİTME...KAL..!" bile diyemedim..
Saskinim hala kayboldum cikmazlarda
Ogrendim simdi nasil da iyi niyet kurbani oldugumu
Gommek istesem de hislerimi icime gizliden gizliye
Olmadi bir turlu..denedim her bir yolu...
Aradim seni Mecnun'un Leyla'sini collerde aradigi gibi
Can acisi gecmiyor..sizliyor etlerim inceden inceden
Saclarinin kokusu geliyor toprak misali uzaklardan
Fisildiyor ruzgar usulca kulagima
Ahhh..serseri UNUTAMADIN aşkini degil mi?
Ucan martilar bile saskin sancili halime
Gun gectikce daha cok anladim sevdigimi
Zevk vermedi ne sarkilar,ne turkuler,ne meyhaneler
Hazanla birlikte karardi icim
Sakladim duygularimi utangac bir çocuk gibi
Huzun yuklu kara golgeler birakmadi pesimi
Alamadim nefesimi denizlerde bogulurcasina
Hissettim iliklerime kadar kederi, yuregimin en derininde..
Hani YAR
Beyaz atli prensindim senin vazgecilmez
En kiymetlindim herseyden degerli
Biricik sevgilindim kalbinin en guzel kosesine kazidigin
Ne oldu da degistin aniden
Yurekten soylenen sozler miydi bana haykirdigin ?
"SENİ SEVİYORUM" derken yalan mıydı omuzumda aglayisin?
Neydi paylasamadigimiz?
Oysa ilk degildi tartismamiz
Basit bir nedenle paldur kuldur ciktin hayatimdan
Ordun aramiza kara calilari
Zindana cevirdin hayatimi..
Soylemek zor gelse de
Susmuyor icimdeki gercekler
Niyetin bozukmus kızım senin
Sordum kendime cogu kez
Aceba.. bir kez sevdi mi? diye..
Zaman icinde..yorulan yuregim,tukenen nefesimle birlikte
Ogrendim SAHTE hislerini
Kirgin kalbim
Kuskun gonlum
Yıkık hayallerim
Yine de..
Kolay degil SENİ UNUTMAK
Sokup atmak icimden
Silemedim gozlerini hayalimden
Ne farkeder artik
Yasamiyorum..!
Al senin olsun
icine ettigin
HAYATIM..!

Güzin Avcı
11.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: