16 Mayıs 2013 Perşembe

tutuldu dilim..

Reyhanli'da yasananlar, pisi pisine olen canlar..TV icimi karartti. Mayin tarlasi sanki. Heryerde kan,heryerde insan cesetleri.Terketmiyor acilar halkimin yakasini. Gidisat iyi degil hayirlisi.Duzen bozuldu huzur yok insanlarda.Dokunursan yanarsin felsefesi sarmis yurekleri. Susuyor herkes dut yemis bulbul gibi.Her gecen gun suc potansiyeli artmakda,yurekler agizlarda. Yardimlasma paylasma devri bitmis,iktidar-muhalefet yiyor birbirini.Bu HALK herseyin farkinda.Saptirilmis yalan haberlere kara cahiller bile inanmiyor artik.
Kapattim TVyi..disariyi izlemek daha iyi..
Yan taraftaki ikiz towersin balkonlari var ne guzel.Doha'da kolay kolay rastlanmaz balkona..Kendimi o balkonda hissettim bir an..heyecanla carpti kalbim.

Renk renk almisim yaglıboyalari nasil olsa
O balkon bende olsaydi keske
Ne resimler yapardim kimbilir pespese..!

Birden yuzumde tatli bir tebessum yayildi..Van Gogh'un muhtesem sergisi geldi aklima.Selin goturmustu bizi.İnanilmaz guzeldi..kayboldum o muhtesem resimler arasinda..ruyada hissettim kendimi..uzulmustum de ne kadar sefil ölüşüne..Abisine yuzlerce mektup yazmiş,yalvarmis yardim et diye, birkez olsun donmemiş kardesine..icim sizlamisti yapilan cirkinlige..nasil kardesse..dusman bile yapmaz onun yaptigini..Ac susuz sefil ölmüş..öldukten sonra da tablolari paha bicilmez fiyatlara satilmis..abisi denen serefsiz yemis tabii afiyetle..
Resim yapmak guzel..bir Picasso..Goya..Claude Monet...Gustav Klimt..Leonardoda Vinci..daha niceleri..
Boyalar karismistir her firca darbesiyle birbirine dansedercesine..ne kelebekler ucusmustur kimbilir gonullerinde..
Tatli tatli hayaller kurarken o da ne ?
Ezdan insaatinda olay var..20.ci kattalar..iki genc..hangi milletten belli degil..yanmislar komur karasi.. karabatak gibi..Kapismislar ölüme davetiye cikariyorlar gokyuzunde..bu ulkede kufur olmaz..kavga olmaz..nedir dertleri?
Biri itekliyor digerini...guclu belli..diger garibim dusmus yere veremiyor karsiligini..zorbanin demir yumrugu,tekmesi indikce yuzune bedenine..savunmasiz bi care bakiyor donmus gibi..insaatin hemen kenarindalar..insan hayatı bu kadar ucuz degil..bir an tutuldu dilim..kesildi nefesim..
Hay gozunuz kör olmasin emi..! Dusup gebereceksiniz simdi..Bir anlik öfkenin kurbani olmak niye?
Garibanin kurtulma cabasi,diger okuzlerin bakisi deli etti beni..Uzun namlulu bir tufegim olsa vururdum yeminle..
Bagirsam nafile..duymaz ki kimse..oysa tam benim katim..gozumun onunde yasaniyor hersey..cirpiniyorum ayırın diye..Camlar disardan simsiyah gostermiyor iceriyi..oysa ben goruyorum herseyi ayna gibi.
Neyse..guclu gucsuzu yendi..
Garibim iki buklum,ezik,cizildi kariyeri,kırıldı onuru,acıdı canı..
Hay Allahın cezası..
Deger miydi kalp yaralamaya ?
Zaten yasadıgınız hayat hayat degil
Bari sen İNSAN ol da
Acıtma o garibanın CANINI..!

Güzin Avcı
15.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: