23 Mayıs 2013 Perşembe

Yaşıyorum gurbeti..

Baharlar çarptı beni, derindir manası susmalarımın
Bir yer istiyorum sessiz, sakin, kimsesiz
Olsun kuytu bir limanı
Sığınsın martılar bir köşesine
Eşlik etsinler bana sessizce...
Vurmasın dalgalar kıyılara
Yasayım duygularımı dolu dolu kendimce
Kalmasın bir yanım eksik
Savunup atıyım hüznümü denizin mavisine
Çığlık atıyım gücümün yettiği kadar
Kahkahalarım yankılansın semada dalga dalga
Minicik bir bebek eli gibi yumusacık okşasın rüzgar tenimi
Sarı saclarım savrulsun ruzgarda karıssın herbir teli birbirine
Suya düşsün yansımam
halka halka yayılsın gülümseyen yüzüm
Kayboluyum tatlı hayaller içinde
Pespese dalgalar kucaklasın beni bassın bağrına
Getirsin bana özlediklerimi
Unutuyum unutmaya cabaladıklarımı
Kalsın yanimda sevdiklerim gülümseyerek
Atsam gerisini denizlere çıkarsam hayatımdan
Arındırsam yüreğimi tüm pisliklerden....
Yasıyorum GURBETde
Sevinci kederi, aşkı yalnızlığı,benzer hayatları
İyimserim cogu zaman, bezense kötümser
Nedense bazen ezilir yüreğim paramparça
Her ezlişinde biraz daha bileylenir, çelikleşir demir gibi..!
Bazen de yatırırım birilerini masaya teker teker
Helal etmem ne hakkımı ne de insanlığımı
Atarım denize eskimiş bir kağıt parçası gibi...!
Bazen de içime atarım çığlıklarımı
Susarım asilligimden.. bilmez Taner bile ne düşündüğümü
Bitmez tükenmez sanmayın biter birgün sevgiler
Farkında olmadan yitirir anlamını o güzelim kelimeler
Yıllar geçse de derin izler bırakır  bazı sözler davranışlar
Ne küllenir ne de unutulur herseye rağmen
Kolay kazanılmaz bir daha dostluklar
Olmaz eskisi gibi...!
Geçecek bu günler
Hayırlısıyla bitecek bu GURBET
Geriye kalacak birkaç sözüm
Yüreklere saplanacak..!
Kazınacak beyinlere kimbilir unutulmayacak...!
Kalacak geçmişimde bazı yaşanmışlıklar
Kötü bir ANI olarak...!
 

Güzin Avcı
23.Mayıs.2013
Doha-katar