14 Mayıs 2013 Salı

ulaşamaz bana hayalleriniz bile

Şu hayatta ne cok insan var bilinmedik
Degiller gorundukleri gibi
Yoksunlar gorguden,asaletten,sevgiden,merhametten
Cogu cikarci,cogu sahte on yuzlu,maskeli...!

Hayat bazen siniyor sabrimi
Oysa SABIR benim ikizim
Tertemizim, kirlenmemis kalbim
Kendim gibi gordum herkesi
MEVLANA torunuyum
Onyargili davranmadim hic
Dis gorunusu degil, icinin temizligi ilgilendirdi beni
Kabul ettim insanlari oldugu gibi...!

Hakettigi kadar yaklastim
Bana bir adim gelene de verdim yuregimin yarisini..
Bunyem kaldirmasa da, sinmese de icime bazilari
Devre disi birakmadim yine de
Allah kuludur GUNAH diye...!
Gorur gormez anladim ne mal oldugunu
Yanil dedim Güzin yanil bir kerecik de olsa
Ne laf dinledi,ne soz dinledi yuregim
Hislerim hakli cikti her seferinde...!

Su yerine huzunler iciyorum icki misali
Çöküyor gecenin karasi gozlerimin ustune
Gozum katlansa da yuregim katlanmiyor
Gucume gidiyor cogu zaman bazi seyler
Ucmaya hali olmayan guvercin gibi kalkmiyor kanadim
Kirsalar da, üzseler de,incitseler de
Oynasalar da duygularimla zaman zaman
Kankirmizisi olsa da yosun yesili gozlerim
Yaralasalar da gonlumu acimasizca
Dusmanimla birlik olsalar da DOST bildiklerim
Yazlarim baharlarim dönse de kışa
Degişseler de mevsimler gibi
Bosver diyorum...
İnsan nasilsa sevgisi de oyledir
Allaha havale edip geciyorum vesselam...

Bir guler yuz,bir cift tatli soz degil midir bizi hayata baglayan ?
Muhabbet..hos sohbet degil midir ruhumuzu oksayan,gonlumuzu alan ?
Yaşasak ya SAVASmadan
Gulsek,gulebilsek,paylassak ya HASRETleri, OZLEMleri..!

Ne hesabini veremedigim bir gunum oldu bugune kadar
Basim dik,alnim acik oldu her zaman
Ne soylemissem dogrudur
Neyse ortada gorunen oyum iste...
Yok yalan..yok yalakalik,riyakarlik,nankorluk kitabimda
Barindirmadim asil yuregimde ofkeyi,kini,nefreti..
Susuyorum simdi ve izliyorum zavalli sonradan gormeleri..!

Kırginim
Gozlerimden ta ayak tirnagima kadar kirginim birilerine
Cok DEGER vermekle hata etmisim diyorum kendi kendime
Bundan sonra..herkes hattini bilsin bence
Bukemedigin eli opeceksin kardesim
Hayalleriniz bile ulaşamaz asilligime
Kaybettiniz benim gibi dunya iyisini
Olamıyorum..olamam da artik eskisi gibi..!

Güzin Avci
14.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: