12 Mayıs 2013 Pazar

gittin gideli ANNEM

Her anneler gununde
Sızlar burnumun diregi derinden
İnanılmaz bir acıdır hissettigim ANNEM
ZOR gelir SENSİZlik
ZOR gelir ANNESİZlik
Bir ayrı dokunur YOKLUGUN
İcimi acıtır ANNEM..!
Gittin gideli
Kapanmadı yaram
Sırdasım oldu hergun ölen hucrelerim
Yoldasım oldu acılar gurbet ellerde
Yasamayan bilmez
Atamadım ne gonlumden ne de gozlerimden
Huzunle birlikte gece siyahını
Ne fırtınalara dayandı da bu yuregim
SENSİZlik icimi hep acıttı ANNEM..!

Unutamadım gidisini daha dun gibi
Koptu zaman zaman yuregimde kıyametler
Yitirdi anlamını dort mevsim
Ne yosun kokulu deniz
Ne yakamoz ne gun batımı
Ne yagmurlar ne baharlar
Ne acan gunes
Ne ciceklerin kokusu
Ne gunun renkleri
Sustu gonul bahcemin bulbulleri
Sevgiler yesermedi yuregimde
bir daha eskisi gibi ANNEM..!

Ararim seni kumsal boyunca
Bazen vurur sahillere siluetin
Yutarim kucuk dilimi sevincten
Carpar kalbim heyecanla
HASRET gideririm hic olmemiscesine..
Bazen de sabaha karsi uzanir bir el
Uyandirir derin uykudan
Nefes alisini hissederim yuzumde
ANNEE..! derim acarim gozlerimi
Yanimdadir ruhun
bilirim zor gunlerimde ANNEM..!

Kurumus bir gul dalina konan bulbul gibiyim
Katar'ın sicaginda buz tutmus yuregim
Ne SEN varsin yanimda,
ne esim,ne kardeslerim, ne yegenlerim,ne kuzenlerim, ne bir dost
bakiyorum penceremden oylesine kimsesiz
uzgunum...caresiz...
Kirpiklerimden pespese suzulen yaşlar
sana agliyor ANNEM..!

Ne bir ALO diyebiliyorum sesini duymak icin
Ne bir GUL koyabiliyorum mezarina anmak icin
Bu can..bu beden.. cook uzaklarda olsa da
Ruhumla yuregimle yanindayim her zaman ANNEM...!

Bil ki..
Hic tukenmedi..
Hic eksilmedi SEVGİM..
Andikca daha cok buyudun icimde
Daha cok OZLEDİM seni
Yandim HASRETinle ANNEM...!

ANNEM biliyor musun?
Gulten ablam guzel bir ANNE
Agliyor simdi bu ozel gunde
FATİH enistemin 40'ı bugun
Selam soyle babama enisteme ANNEM...!

Güzin Avcı
12.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: