4 Mayıs 2013 Cumartesi

simdi degil birgun belki..

hanımefendi mrb
yorum yapmıştım bloga kayıtlı olmadığım için reddedildi.mail adresinize yolluyorum yayınlarsanız şad olurum.küçük küçük mesajlarınız bende dev binalar okyanuslar etkisi yaratıyor şiir ve yazılarınızdan son derece etkileniyorum.hissiyatlısınız ve nadir yazarlarda görülür çok etkilisiniz.araştırdım bir kitabınız varmı diye bulamadım bilakis üzülmedim sevindim.duyarlı bir birey olarak toplumun bizlere gereksinimi var.bu potansiyel sizde çok fazla küçük şeylerle mutlu olmasını bilen birisiniz ve aynı zamanda deneyimli tecrübelisiniz.küçümsenmeyecek bir enerji ışığı var sizde kuşlarla böceklerle çiçeklerle denizle herkesle kaydadeğer iletişiminiz varki ben bu enerjiden yararlanmak istiyorum ve diyorumki tanışalım birlikte sohbet tarzında ders niteliğinde bir kitap hazırlayalım.mutsuz çaresiz kişilere ışık olalım.eğitimsizimiz cok fazla. yardımcı olalaım.adresim ve telefonum aşağıda.beni ararsanız şad edersiniz.sağlıcakla kalın.saygılar
m.çetin 04mayıs13
etiler-istanbul

Hiç yorum yok: