8 Mayıs 2013 Çarşamba

paşa gonlun bilir

Spor salonuna indim 1.ci kata..nezih,sakin,guzel bir salon.
Salonun yaninda İtalyan kuaforu var ve erkek berberi..Turk..25 yaslarinda..adi Gokhan..
Badigard mi desem yoksa basketci mi desem..goruyorum salonda zaman zaman.. adaleli,atletik,gorkemli bir zenci..kendi gibi bir arkadasi daha var.. inanilmaz adale gelistirici agirlik calismasi yapıyorlar hoca esliginde.. bakti Gokhan'a yerinde yok..girdi salona onumden..vallahi abartmasiz belindeydim sanki..Salonda kimse yok..bir zenci guzeli kiz..kopek gibi daha girerken azarladi..ben varim orda yahu..edepli ol biraz..saygı gerek..spor salonu burasi..kavgaya ne luzum var..soyle kibarca soyleyecegini..belli atismislar..burnundan soluyor kiz..ingilizce degildi konustugu lisan..degisik bir dil..gozlerinden ates cikarcasina birseyler soyledi yakisikli zenciye..
Gel hareketi yapti.. kolunu tutmak istedi..kiz silkeledi..gelmem dercesine..
Aman yarabbim..sen misin o hareketi yapan?..doluymus demek ki adam..kustu icindeki ofke nefreti..soylene..soylene cekti gitti..Kiz aglamakli baka kaldi yakisikli zencinin ardindan..sok icinde cevap hakki bile bulamadan.
Zenci ne demis olabilir sizce?
Bence ; Allah ozenmis bezenmis yaratmis ya..Erkek guzeli..guveniyor kendine..Elini sallasa ellisi..tercume ettim soylediklerini :)

Soyle kahpenin kizi
Ne sanarsin kendini
Sen mi vardin daha once hayatimda?
Seninle mi yurudu bugune kadar işim?
İster gel ister gelme
Paşa gonlun bilir
Su yurur kervan yurur
Biri gider biri gelir
Beni kaybeden dusunsun
Yuru işine
Olan sana olur..!

Güzin Avcı
8.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: