5 Mayıs 2013 Pazar

yitirdim güvenimi..

Saygisizlik etmek istemem
 İcten duygularla yazdiginiz belli.
Egitimsizlikten kaynaklanan yanlislara,cekilen acilara sizler de sahitsiniz.
Yardim edebilsem size keske..soylediginiz gibi isik tutacak birseylere imza atabilsem keske.
Uzgunum..ama ben yitirdim GUVENimi..bu guzel duygudan yoksunum simdi..
Sizi tanimiyorum..ozur dilerim, sildim düsünmedigim icin adresinizi.
insanlara inancim azaldi..
inanamiyorum hayretle izliyorum, nasil bu kadar degisken olabilirler sasiriyorum.
Bukelemun gibiler..hergun bir baska renkteler..baska sekildeler..korkuyorum bu insanlardan..
icleri dislari belli degil..ozu sozu guvenilir degil..
Ben..kendim gibi yuregi tertemiz,guzel bakan,guzel dusunen,guzel insanlari seviyorum..
Guzel olan herseye sevinirim,uzuntuleri  paylasir birlikte aglar birlikte gozyasi dokerim.
ZAMANa biraktim herseyi..
İyi niyetinize tesekkurler..
Şimdi zamanı değil..
Kimbilir birgun belki..

Güzin Avci
5.Mayis.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: