26 Temmuz 2013 Cuma

affet..

her akşam
yemek sonrası tatlı
zıpladı değerlerim
indim aşağı
girdim spor salonuna edalı..
yürüyüş bantına merhaba dedim sevgiyle
çıktım haydi bismillah
terlemeden yürümem gerek
oruç da su kaybı tehlike
ayağımın altından kayarken bant hızla
gözüme ilişti  bir yazı
AFFET
beynime saplandı şimşek hızında bir AFFET
yeniden okumaya çalıştım
haydaa..
hiç alakası yok affetle...
lifefitness
öyle bir yazılmış ki el yazısıyla tıpkı AFFET
hay okumaz olaydım emi ?
görmeseydim de keşke
ateşe atılmış gibi
her adımda beynim bağırıyor acıyla AFFET
kırbaçla dayak yer gibi
sessiz çığlıklar atıyor yüreğim AFFET
beynim durmuyor akıyor
peşpeşe sıralandı özür diliyorum ondan bundan
AFFET...AFFET...AFFET...
Allahım bir günah işlediysem bilmeden AFFET
sevdiklerimin kalbini kırdıysam istemeden  AFFET
incittiysem birilerini farkında olmadan  AFFET
karıncalar görmeden basıp ezdiysem sizi  AFFET
uçan kuşa, esen rüzgara,dağlara,taşlara,ovalara,
denize,gün ışığına, yıldızlara, mehtaba
seslendim uzak diyarlara herşeye
AFFET...AFFET...
kapattım ağzımı sımsıkı nefes almıyorum
düştü gözkapaklarım, düştü enerjim
ahh..beynim bu kadar zulme ne gerek var ?
herkes müzik dinler şarkı söyler
seninkisi eziyet
düşmeden inmeliyim banttan aşağı
derin bir iz bırakmış yüreğimin en derininde
dört duvar arasında yatanlar
vatandaşlar,ögrenciler,askerler,gazeteciler
geçip durdular gözümün önünden birer birer
akıp giden hayat gibi
büyüdü içimde hepsinin çığlığı isyanı
AFFET diye yalvarsa birileri
affederler mi aceba ?
affederler mi adaleti ?
affederler mi canını yakanları ?
affederler mi özgürlüklerini çalanları ?
affederler mi hiç
eşinden,çocugundan,işinden,sevdiklerinden ayrı koyanları ?
bardağı taşıran son damla gibi
yeter be dedim beynime
yeteeer..
içine ettin
in banttan aşağı
spor senin neyine ?

Güzin Avcı
26.temmuz.2013
Doha-qATAr



Hiç yorum yok: