11 Temmuz 2013 Perşembe

midemle sırtım elele..

Bir ayrı telaşlanır heyecanlanırım iftarı hazırlarken..hiç yorulmam..hiç üşenmem de..isterim ki herşey olsun masada..ahh..klima..ne istersin benden bilmem ki..mutfakta..sağlı sollu iki taraftan vurdu beni..açtık orucu..Allah kabul etsin..insanın canı istemiyor bile..ne acıktım ne de susadım gün boyu..Rabbim veriyor sabrını..karnım doymuş tam keyf zamanı.
Daha üstünden geçmedi bir saat.
Aman Allahım..o nasıl bir mide sancısı öyle ?
Midem vurdu sırtıma..
İkisi birleşti sanki..sözleşmiş gibi..beni öldürmeye niyetli..
Benim başıma Kurtuluş lisesinde de gelmişti  Ramazan ayında..Okulda açardık orucumuzu..dersteyken bir 10 dakika ara verilirdi, açsın öğrenciler diye..
Hiç unutmam aceleyle bir tost yemiştim birinde yanında bir bardak ayranla..
hay yemez olaymışım..tam 3 gün 3 gece..nefes alamamıştım midemden..sırtımla sirtaki oynar gibi, top ayaklarında paslaşır gibi..ağrıdı sancıdı durdu günlerce.
Fazla aç kalmayı mı sevmiyor midem? yoksa soğukla açlık birleşince mi geliyor başıma bütün bunlar? bilmiyorum..bildiğim birşey varsa o da sahurda yediğim iki lokma ile duruyor olmam.
Su bile içemez mi insan ? içilmiyor kardeşim içirtmiyor bu yumruk kadar midem.
Dilerim iyi olurum akşama.. Grand Hayat Otelde Türk gecesi var bu gece..
Görünen köy klavuz istemez..
Galiba bu gidişle..
tadına değil uzaktan bakacağım mahsun mahsun güzel yemeklere..

Güzin Avcı
11.Temmuz.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: