16 Temmuz 2013 Salı

yok böyle birşey..

gecenin 12.oo si..
tam kalktım yatmak için..
bir baktım pencereye..
"hay maşallah yağmura bak.." dedim sevinçle
nasıl yağıyor inanılmaz güzellikte..
boydan boya pencereler, sicim gibi iniyor ip şeklinde..
birkaç dakika sonra istedim ev havalansın..
mis gibi toprak kokusu yayılsın..
açtım pencereyi..hazırlanmışım derin bir oohh..çekmeye..
O da ne..! yağmur yok dışarda..
Bismillah..bu ne ya..?
ürperdi içim korkuyla..
megersem yağmur değilmiş yağan NEMmiş..
olur mu böyle bir manzara ?
hevesim kaldı kursağımda..
ne duygularla açmıştım oysa pencereyi
kapattım dehşetle korku filminde gibi
gecenin 4.30 su..hala yağıyor aynı şekilde
dedim ki sabaha göl olacak rezidansın önü
kalktım 8.00 de..ilk işim koşmak oldu pencereye
açtım perdeyi..kamaştı gözlerim..
haydaaa..şoktayım yine..
şaka gibi..
pırıl pırıl bir güneş gülümsüyor tüm güzelliğiyle
bir damla eser yok geceden..
anlatsam inanmaz kimse görmeyince
tek delil mi?
yol yol kirlenmiş pencereler...!

Güzin Avcı
16.Temmuz.2013
Doha-qATAr

Hiç yorum yok: