14 Temmuz 2013 Pazar

eskidim yar..

Yaşamak güzel şey yanındaysa yaralarını saran sevgili
Omuzuna sıcacık dokunuş bile bedeldir bir ömre
Hayat seni sil baştan yazabilseydim keşke
Böyle laf olsun diye izin vermezdim ömrümüzü tüketmene
Görmezden gelirdim yeminle beni öfke deryasında yüzdürenleri
Etkilenmezdim çokşeyden gazlı biber yemişcesine...!
Haykırsam bu ıssız bu karanlık gecelere sensizliği
Duyar mısın bilmem Doha ?
Duyar mısın sessiz çığlıklarımı uzaklardan ?
Görür müsün suspus olmuş yüreğimi kuytu köşelerde ?
Bir çırpıda dökülür duygu yüklü sözcükler yüreğimdem yağmur misali
Gönül gözüyle sevdiceğim bak yağıyorum yine sessizce...!
Şefkatli kollar sarmıyor karanlık gecelerimi
Şarkılar üzüyor beni katlanıyor özlemim ikiye
Gülmüyor gönlüm yanımda sen olmayınca
Ruhumu gömmüşüm toprağa uzaklaşmışım güzelliklerden
Umurumda değilsin diye bağıramıyorum dünyaya yarınlara
Her batan gün gibi kayboluyor,
teker teker ümitlerimle birlikte ölen hücrelerim..
Sürgünde beynim, tutsak yüreğim
Küskün gönlüm, yorgunum tükenmişim...!
Yokken sevgili..atmıyor yüreğim, duruyor zaman
Güneş bile saklanıyor kara bulutların ardına utanırcasına
Kaç mevsim, kaç ay,kaç gün, kaç saatler geçecek böyle ayrılıkla
Boğazımda düğümlenen isminle, dilimde şarkı olan sevdanla
Eskidim yar, dalından düşen kuru yaprak gibi
Sarardı benzim,soldu can alıcı yeşil gözlerim çizgi kaldı geriye..
Silsen silinmez kederim, sığmaz göğüs kafesime yüreciğim
Bir daha döner mi bilmem eski tazeliğine özlemlerim
Sebepsiz değil bu isyanım bu serzenişlerim
Mubarek günde olmasaydı gidişler, bitsin hayırlısıyla bekleyişler
Yanıp sönsün Doha'nın ışıkları sevincinden selektör gibi
yıldızlar parlasın, ay kıskansın seni
Kaybolup giden güneş misali,
hergün ölsem de yeniden tek başıma
Kolay kolay pes etmem de
Vazgeçmez de gönlüm biran bile sevdamdan
Bir yol var ki sevgiliye uzanan, hepsi ona çıkar
Hayal değil gerçek olsun dönüşler çok geçmeden
Susmasın yürekler kanat çırpsın mutlulukla...!

Güzin Avcı
14.Temmuz.2013
Doha-qATAr













Hiç yorum yok: