7 Temmuz 2013 Pazar

sıcacık güneşli temmuz ayında..

Hayal bile edemeyeceğiniz bir yer var düşlerimde
Güven verici bir ortam
Kardeşlik var,birliktelik, dayanışma var
Kuşlar şarkı söylüyor,çicekler açmış her renkte
İnsanlar mutlu, huzurlu, sevgi içinde...
Açıyorum TVyi
Ne hayal dünyam kalıyor, ne zevkim ne de moralim
Kanalı değiştirmek zorunda kalsam da
gördüm ya o hoşuma gitmeyen görüntüleri
Ürperdi içim
Keskin bir dil kullanabilsem keşke
Terbiyem müsade etmiyor
Arıma boğulmadan, utanmadan haykırabilsem içimden geçen sözcükleri
Pirinç şarabı içmişcesine başım dönüyor üzüntüden annem
Taksim'de eli palalı biri
Sallıyor palayı rasgele
Bağırıyorum nefesim yettiğince
Hele genç bir kıza tekme attı
Bayılacak gibi hissettim kendimi
Sersemledim sanki tekmeyi ben yemişim gibi
İçim eridi yeminle
Yarın senin anana,bacına, karına kalkarsa o eller
Razı olur musun serseri ?
Umurunda mı insanlık öküzün elinde pala
Saçlarım diken diken
Nabzım Ramazan davulu
Gözlerim şimşek
Nefes alışım azgın bir boğa
Ter basıyor avuçlarımı
Boncuk boncuk iniyor  sırtımdan
İçimde kopuyor fırtınalar gökgürültülü
Dişlerimin gıcırtısı
Diken batmış gibi acıyor etim
Titriyor ellerim, yaralı ruhum
Hüzün yerleşti gözlerime parlamıyor eskisi gibi
Dondu yüzümdeki tatlı gülümseme
Hiç hoşuma gitmiyor görüntüler
Karabasan gibi ateşten beterler
Sıcacık güneşli temmuz ayında
Yaralı kumru gibi duygularım altüst olmuş
İçimi çeke çeke ağlıyorum ülkem adına
Ağlıyorum düştüğümüz durumlara
Ağlıyorum ziyan olan hayatlara...!

Güzin Avcı
7.Temmuz.2013
Doha-KATAR



Hiç yorum yok: