4 Temmuz 2013 Perşembe

giderken bu şehirden...

Doha yanıyor
Vuruyor yüzüme asfaltın sıcak ateşi
Bir rüzgar esse aniden
Saklansa güneş
Yağsa birkaç damla yağmur
Kuşlar ötse sevinçten
Çiçekler bayram etse
Göz kırpsa bulutlar sevgiyle
Şarkılar söylese deniz
Giderken bu şehirden
Üzgünüm
Buruk kalbim
Ağlıyor gözlerim
Bağırıyorum tüm gücümle
Hayat.. Seni seviyorum..!
İçimde memleket hasreti
Ardımda sevgili
gidiyorum bu gece..!

Güzin Avcı
4.Temmuz.2013
Doha-KATAR

( Bugün Gülin'in doğum günü..nice MUTLU YILLAR teyzem..Gülten ablam herkesi 500 evlerde toplamış..beyaz kirazlar,kaysılar hepsi olmuş.Reçel yapmışlar,ardından da güzel bir mantı yemişler.Akşamda Ali abimde mangal yakacaklar,ardından pasta kesecekler.Taner yarın geliyor Libya'dan..güzel komşum Mehtap da bugün gidiyor Gürkan'ı ardında bırakarak.
Ondan esinlendim yazdım bu iki satır şiiri  :))

Hiç yorum yok: