25 Haziran 2013 Salı

Bali'li masajcı güzel kız..

Endonezya..
30 milyon nüfusu varmış..Halkın o/o90 mı müslümanmış.. Hem şaşırdım hem sevindim..
BALİ turizm cenneti.. 2 milyon nüfuslu şehri.. Burda da tam tersi..Nüfusun cogunlugu Hindu, hristiyan,budist,  azınlık ise müslümanmış..
Masaj salonu tıklım tıklım.. Dünyanın kalbi atıyor Bali'de.. Girdik içeri.. Gülümseyen yüzler, hepsi saygılı.. Bana düşen kız Arsini.. Güzel bir kız..
Nerelisin diye sordu? TÜRKEY dedim.. öyle heyecanlandı ki bıraktı işini kalktı sarıldı öptü beni.. Herkes bakıyor şaşkın ördek gibi.. Ben de şaşırdım..Düğün değil Bayram değil bu kız beni niye öptü dememe kalmadı bülbül gibi başladı Türkçe konuşmaya..
İlk sorusu yemin ederim
-- " ERdogan neden böyle yaptı?..!  "
 ğ. yi yumuşak söyleyemiyordu g olarak bastırarak söyledi..
-- Ne oldu ki? dedim saf saf..
" Ben 2 yıl kaldım İStanbul, Antalya ve Köyceğiz de" dedi.. Tanınmış bir ailenin yanında kalmış ve cok iyi Türkçe öğrenmişti.
" şimdi endişeyle ve üzülerek izliyoruz Google'dan.. TV sürekli veriyor haberlerde.. POLİS cok acımasız, hoş değil " dedi..Türk insanı çok iyi,misafirperver, merhametli , ben çok seviyorum türkleri, çok özlüyorum, ama polis çok kötü " dedi suratını ekşiterek.
TV nin  abarttığını,o kadar sert müdahele olmadığını, ülkemizin dış politikada yıpratılmak istendiğini, her gördüğüne inanmaması gerektiğini anlattım.
--" Çok kötü.. Çok kötü... " dedi.
Ağız tadıyla bir maşaj yaptırıyım  ayaklarım zaten problemli, rahatlayım biraz, bir an da olsa uzaklaşıyım acı gerceklerden, arınıyım içimi acıtan  tüm kötü  olaylardan dedim.. Şans işte.. Burda..taaaa.. okyanusun ortasında.. Gel sen beni bul..ne tadım kaldı ne keyfim ..
 Ama kibarca anlattım durumu..
Ne dediysem inanmadı..Köşe yazarlarını bile takip ediyormuş pes vallahi.
Taner indi yukarıdan..
--"Kimdi muhabbet ettiğin? Ne çene varmış yahu kadında.. Gitti mi o aile? dedi.
Ne ailesi ne kadını Taner? Benim masajcı kız BAli' li  Arsini'ydi konuşan dedim.. Şok geçirdi tabii.
Bir daha buraya gelmek yok dedim üzgün bir şekilde. İçim acıdı,ben güzellikleri seven bir insanım, memleketimle ilgili olumsuz konuşmalar moralimi altüst etti.
Megersem kız haklıymış, her kanal bizi gösteriyor 3-5 dakika.. Herkesin dilinde..
Taner canım dili damağı tuttu savunmaktan, anlatmaktan.
Bizi bu duruma düşürdüğünüz için, itibarımızı zedelediğiniz için sizi hiç affetmeyeceğim.
Başımız dik gezmek varken neden yere eğersiniz bilmem ki..!
Daha yeni gelmişim BALİ'ye.. 17 saatlik yolu almışız göze..
Birazcık gözümüz gönlümüz dinlensin diye..
Sagolun daha ilk günü aldık ağzımızın payını..oturun sağduyulu bir düşünün bir konuşun artık.
Vazgeçin her eyleme polis göndermekten..
" Polis olmasa birşey olmaz..! "  diyen yabancıları duyun bari...!

Güzin Avcı
22.Haziran.2013
BALİ-Endonezya

Hiç yorum yok: