17 Haziran 2013 Pazartesi

danışman ben olsaydım keşke

Gezi parkı eyleminden bir iki gün önceydi..Uyandım heyecanla..günaydın demeden anlattım Taner'e..
Başbakanımızı gördüm rüyamda..bizim okuldayız Kurtuluş lisesinde..en üst katta..
Arkamdan bir el, bir resim tuttu gözümün önüne..bakıyorum başbakanımız..
" Kim bu?" dedi resimden için..
-MESSİ dedim heyecanla..resimde esmer,zenci gibi biri..
"ahh..bir Fenerbahçeye transfer etsem bunu" dedi gülümseyerek..
inşallah dedim ben de..
Döndü arkasını giderken üstündeki tişört terin içinde kalmış,sırtına yapışmıştı.
Birden aşagıdan seller halinde insanlar geliyor diyorum ki..
"Burası okul..stadyum degil ki..nereye sıgacak bu insan seli"..derken uyandım..
ilk işim Taner'e.." MESSİ kim?" dedim uyku sersemliğiyle..
"hayırdır niye sordun ? dedi..anlattım..
"İspanyalı ünlü futbolcu,bugün KATAR'a geliyor davetli olarak, şu anda inmiştir uçagı" dedi
..şok gecirdim..malum olmuş bana Katar'a gelişi..
Ve anlattım o gün arkadaslarıma rüyamı..
Annem rahmetli derdi ki "büyük devlet adamı görmek iyidir" diye..
Ama icimde hep bir hüzün vardı..
Messi esmer degil, beyaz tenli bir futbolcuymus..
Allah hayırlara cıkarsın..
Bizi bekleyen zor günler olacak sanırım, sıkıntılı günler gecirecegiz, başbakanımızın sırtına yapısan tişört onun da zor günler gecirecegine işaret" dedim..
vee..yemin ederim o okula giren insanların aynısını gördüm o caddeler de eyleme giderken..
Onun için hep DUA ettim..hep yazdım hep yalvardım..Bu noktaya gelecegini biliyordum..Basbakanımızın iki dudagının arasındaydı süt liman olmak..Fas-Tunus-Cezayir dönüşü
"Allahım ne olur iki cift güzel şey söylesin gönül alıcı,yoksa kardeş kanı dökülecek"
dedim endişeyle..
Keşke danışmanı ben olsaydım..keşke ısrarla vazgecirseydim miting düsüncesinden..
Ahh..ahh..ne deyim çevresindeki insanlara..nasıl görmez gözleriniz..? nasıl bu kadar gidersiniz yangına körükle? GENCLİK ateşini bilmez misiniz? Kanına dokundu mu birşeyler vazgecer mi kolay kolay..herşey dönüş günü alevlendi..yoktu birsey..Agacına sahip cıkan masum Halk vardı,gencler vardı egitimli bilincli..ne oldu şimdi.?.
Polisimizle halkımız karsı karsıya..düsmanlık tohumu ekildi KARDEŞ yüreklere..
cook üzülüyorum..inanılmaz üzülüyorum..burdaki insanların bıyık altı gülerek " nereye gidiyor Türkiye?" diye soruyorlar ya deliriyorum..Allahım ne olur akıl fikir ver insanlarımıza..sagduyulu olmalarını sagla..kan dökmeyle olmaz..BARIŞ ver memleketime..HUZUR ver gönüllerimize..henüz gün görecek bebeklerimiz, cocuklarımız var..Onların mutluluk icinde büyümelerine izin ver..
Seviyorum ben memleketimi..
Seviyorum ben Türkiye'mi..
Düşmana bizi mahçup etme Yarab..!

Güzin Avcı
17.Haziran.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: