8 Haziran 2013 Cumartesi

başbakanımıza mektup..

Nedir çektigimiz siyasetten?
Senelerdir gülmüyor yüzlerimiz neden?
Ögrenciligim olaylar icinde gecti benim.Gittim geldim okula kelle koltukta.
Yasayamadım  bile ögrenci olmanın tatlı keyfini.Nese,sevinc,cosku yoktu yüregimizde, kan vardı, ölüm vardı,gözyası vardı her yerde.
İlk görev yerim Siirt-Kurtalan lisesi.Baskılara ragmen gittim büyük bir hevesle.Emek verdim,hizmet verdim tam iki sene.Yine kan,yine gözyası,hiç yoktu can güvenligimiz ,ölen askerlerimiz,polisimiz,ögretmenimiz,gazetecimiz..Her ucaga binmeden,benden önce dizildi sehit tabutları yanyana,her seferinde gittim geldim sehitlerimizle birlikte aglaya aglaya.
İnanılmaz kızıyorum şu cekilen acılara,yaşanan olaylara.HAKETMİYORUZ millet olarak hicbirini.
Kızgınlıgım siz liderlere.
Hangi gün güle oynaya geldiniz biraraya?
Gülümsediniz birbirinize sevgiyle?
Konustunuz yüzyüze ictenlikle?
Yediniz birbirinizi düsman gibi,attınız birbirinizin ardından,kin nefret,öfke vardı gözlerinizde,hep kavga,hep asagılama,hep hakaret aktı agzınızdan,bal akacagı yerde.
HASRET kaldık,ÖZLEM duyduk güzel bir konusmanıza.
KÖTÜ örnek oldunuz bence GENC nesillere.
Nedir alıp veremdiginiz bilmem ki?
Bir BJK'li,bir GSli,bir FBli bile sizin gibi olmadı hicbir zaman.Biraraya gelince MİLLİ maclarda,topyekun,tek yürek,omuz omuza,yanyana,alkışladı avucları patlayıncaya kadar,bagırdı  sesi kısılıncaya kadar Milli takımımızı.Milli ruh,milli irade budur işte..Düsmanlık tohumları ekmek degildir gencecik yureklere..Bu ÜLKE bizim..bu genclerde..
Henüz onlar cok GENC..ömürlerinin baharında...Bırakın MUTLU yaşasın cocuklarımız..
YAKIŞMIYOR onlara ne kara toprak,ne hastaneler,ne hapishaneler..
Bırakın sahip cıksınlar özgürce agaçlarına,parklarına,yapsınlar eylemlerini.Devletin gücünü karşılarına hemen dikmek niye? en dogal hakları degil mi?
Bir kez olsun dinleyin GENÇ nesili..sıfırcı ögretmenler gibi olmayın önyargılı..
Siz.. kockoca dünyanın gıptayla baktıgı TCnin başbakanısınız..
Hoş degil kışkırtıcı aşagılayıcı sözler..HALKı birbirine düşürür ÖZENle secilmezse sözcükler..
yeter artık anne babaların üzüldügü..yeter cekilen acılar, dökülen gözyaşları bunca sene..!
Duymak istemiyoruz olumsuz,hoşgörüsüz,kin,nefret dolu sözleri..Bizim dostumuz yok kendimizden baska..düsmanın ekmegine yağ sürüyoruz her seferinde.
İSTEMİYORUZ bu cennet ÜLKEMİZ olsun bir IRAK, bir LİBYA, bir SURİYE..!
Güzin Avcı..
8.Haziran.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: