26 Haziran 2013 Çarşamba

Dalgalar korkutuyor beni..

Bali..
Gercekten cok guzel..
Hep 27 derece..hiç değişmedi sıcaklık geldiğimiz günden beri aynı..
Katar yanıyordur simdi ateş gibi.
Katar deyince..haberlerde izledik.
Katar Emiri koltuğu oğluna devretmiş "helal olsun..! " dedik izleyince haberleri.
Tatilmiş Katar'da  bugün resmi yerler..
Bugün de tur ayarlamıştı Taner, çok yorucu oluyor diye vazgeçtik bugün, trafik yoruyor insanı.
Yollar dar, bir de arabalar kadar mobiletler var yolda,başı kasklı kızlar,oğlanlar,her yaştan insanlar motor seli halinde akıyor trafikte.
Taner uzun süre mailleriyle uğraştı, ben indim sahile.
Biraz midye kabuğu toplayım, Körfez kabuklarımın yanına okyanus kabuklarını da ekleyim istedim.
Med-cezir olayı inanılmaz..
Bir bakıyorsun dalgalar taaa sahilin içinde..bir bakıyorsun çekilmiş iyice..
Hala dinmemiş azgın dalgalar..yine de iyi..topladım birkaç tane güzel kabuk..
Korkuyorum bu devasa dalgalardan.. tsunaminin küçüğü bunlar..
Hele geceleri geliyor ya dalgaların sesi gümbür gümbür uçak sesi gibi odaya..
Aklım çıkıyor Tayland Pouget Adası'nda yaşananları görmüştüm gittiğimde..
Hala atamamışım üstümden etkisini.
Yani denize giremedim ağız tadıyla dalgaların yüzünden  :)
Havuzu da ben sevmiyorum :( çoluk çocuk oldu mu havuzda iğreniyorum.
Otelin en üst bar kısmı,DJin oldugu yer..muhteşem..tam resim çekme yeri.
Gün batımı ve sahil ayaklarınızın altında..O kadar kalabalık ki otobüs otobüs öğrenci geliyor sahile.
Gün batımı inanılmaz güzel.. Muhteşem tek kelimeyle..
Bol bol resim çektim fotocuları aratmayacak profesyonel bir şekilde.
Yine keşif turuna çıktık çarşıya dogru, güzeldi mağazalar.
Akşam yemeği Kuta'nın en iyi balık lokantasını ögrendik,çarsının içinde,inanılmaz kazıkdı, yedik döndük kürkçü dükkanına.
Otelin cafesi heryerden güzel sanki, cok rahat minderleri,yuvarlak bambu geniş koltukları yatak gibi..uzanıyor insanlar kahvesini yudumlarken,birşeyler içerken..tam yorgunluk atma dinlenme yeri.
Taner birde nargilesini çekti gün bitti.
5 saat öndeyiz Türkiye'den.
Gülten ablam Ankara yolunda kızlarla beraber, haydi hayırlısı.
Sevgiler herkese

Güzin Avcı
25.Haziran.2013
BALİ'-Endonezya

Hiç yorum yok: