25 Haziran 2013 Salı

Bali jimbaran'da Menega Cafe ..

Deniz güzeldi ama bana göre değildi..Dalgaları görünce vazgeçtim hemen.
Burası dünyanın tüm sörfçülerinin toplandığı bir yer.. İnanılmaz büyük bir sahili var..
İnanılmaz güzel kumu var.. Bu kadar uzun ve genişliği olan bir sahil görmedim hiç.
Okyanus adı üstünde.. Hint okyanusu :)
Yazarken bile ürkütüyor içimi.
Gel-git yani med-ceziri gözüyle birebir görmek isteyen mutlaka gelsin buraya.
Sahildeki cocuk şemsiye ve şenzlongları ayarlayan Müslüman adı Ümran..
Aradı Müslüman arkadaşı Müslüm'ü geldi aldı bizi.
Gamze güzel arkadaşım mutlaka sahilde MEnega cafe de balık yiyin demişti.
Jimbaran semtindeymiş..güzel bir semt, sahil kenarı.. Bulduk Menega Cafeyi.
Aman Allahım.. Bu da ne ?  Bu nasıl izdiham?
Her çeşit balık var, denizdeki tüm canlılar kavanozda,canlı canlı,seçip sipariş veriyorsun..ben bakamadım bile..Taner seçti balıkları..ben koştum sahile..Restoranlar, sahile kumların üzerine koymuşlar masalarını..renk cümbüşü var burda...dalgalar dövüyor sahili tüm hışımıyla... insanlar resim çekiniyor sevinçle..karşıda Denpasar havaalanı..hemen kıyıda..uçaklar iniyor peşpeşe...sanki havalanına inmiyor iniyor okyanusa...muhteşem bir görüntü..muhteşem bir manzara..sıra sıra masalarda insanlar, çalgıcılar eşliğinde, mum ışığı altında keyifle yiyor balığını..tropikal meyve suları tepsiler dolusu bardak bardak taşınıyor masalara..romantik..büyüleyici..inanılmaz ..lezzetli herşeyi..
Hindistan cevizi kabukları yakılıyor balık pişerken.. duman altı..kimin umurunda..
Güneş batıyor inanılmaz güzellikte..
Dev bir Hindistan cevizi geldi önüme içtim suyunu kana kana..
Herkes memnun ki ,dumanaltı olmasına rağmen oturuyor keyfini çıkarıyor gecenin.
Şans herkese gülmüyor diğerlerinde yok böyle kalabalık..
Tüm sahil lokanta olmuş  işte, hizmet veriyor turistlere..
Para basıyor  BALİ  para..!
Helal olsun diyorum ne deyim..!
Bugün Tamer'in mevlidi var diye Mukaddes teyzemi aradım, Sıtkı'yı aradım, Ali abimi, ablamları aradım kimse çıkmadı meğersem çekmiyormuş telefonlar.Onlar da bize ulaşamıyormuş.
Duamı okudum gurbetlerden.
Nur içinde yat kardeşim vakitsiz ölümünün  acısı hiç çıkmıyor içimizden.
Yaşasaydın,açsaydın Bali'ye bir lokanta yakışırdı sana...!

Güzin AVcı
23.aralık.2013
Bali-Endonezya

Hiç yorum yok: