30 Haziran 2013 Pazar

Doha yanıyor sıcaktan

Doha..
Kendi güzel,Emir'i güzel,nüfusu küçük barındırdığı insan sayısı büyük,zengin mi zengin Doha..
Bir o kadar da sıcaksın be güzel Doha.Üstünde bir duman bulutu gibi nem tabakası var şu an.
Baba Emir yerini törenle oğluna teslim etti.Oğlu henüz 32 yaşında.Maşallah deyim..şanslı delikanlılardan biri işte.Güzel eğitim almış,özenle yetiştirilmiş,halkına ülkesine hizmet için iş başında.Kendi gibi gençlerden de bir kabine kurmuş.Yakışır bence.
Koltuğa yapışıp da kalkmayanlar Baba Emir'i örnek alsınlar.Gençler daha akıllı,daha aydınlık beyinleri.Geleceği daha iyi görebiliyor,yerine göre gözü daha kara,boyun eğmiyor onurumuzu zedeleyecek isteklere,meydan okuyabiliyor delikanlılığın verdiği güçle.
Ben ne kadar onurlu bir eğitimciydim düşünüyorum da..
Bir öğrencinin değil beni istemediğini sadece sözle değil bakışlarından hissediyim, yemin ederim belli etmeden terkederdim o sınıfı, adımımı bile atmazdım o sınıfa bir daha.
Beni istemeyeni ben hiç İSTEMEM..!
Tahrir meydanı halkla dolup taşıyor.İnsanlar yatıp kalkıyor meydanlarda.Demek ki istenmiyorsun amca..Bırak..ölümlü dünyada tek o mudur yapılacak iş? azıcık onurlu olun yahu? Beddua almaktan korkmaz mısınız ? ufacık bir can yandığında, bir kan aktığında beddualar gökyüzüne yükseliyor dalga dalga..O ağıtlarda, o gözyaşlarında hep kahır var, beddua var, yazıktır günahtır çocuklarınız var,eşiniz aileniz var.Değmez..yapışmayın ne var o koltukta? nedir sihiri? anlamadım ki..
Şimdi ki Ankara İL Milli eğitim müdürü olan Kamil Aydoğan benim müdürümdü,müdür muavini olmamı istemişti.Teşekkür etmiştim.Emine olsun ben yardım ederim demiştim.Çok iyi bir yönetici olurdum.Çünkü disiplin benim için hep birinci sırada yerini aldı.Disiplinin olduğu yerde  başarı vardır,saygı da vardır,sevgi de...Eğitimciliğimin yanında, bir de A.Ü. egitim fakültesi YÖNETİM bilimini bitirdim,farklı düşüncelerim vardı,hedeflerim vardı..Ama baktım kariyer için eşimi üzeceğim,ihmal edeceğim,değmez dedim,vazgeçtim...İnsanlar halkın mutluluğu için, üzmemek için birşeylerden vazgeçmeli bence.
Nerden geldim buraya Doha'nın sıcaklığını yazıyordum oysa :)
Dün bir ara City Center'a gittim..gerçekten de yanıyordu Doha.
Allah sahada çalışanların,yol yapanların,inşaat tepelerinde ter akıtanların yardımcısı olsun.
Bizler klimalı evlerde hissetmiyoruz bile, onlar kavruluyor cehennem ateşinde.
Bir EKMEK bir lokma YEMEK için..yaşam savaşı veriyor.
Dünyanın düzeni bu,kimi rahat kimi zor şartlarda yaşıyor, ömür bir şekilde tükeniyor işte.
Herşeyin hayırlısı olsun..!

Güzin Avcı
30.Haziran.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: