4 Haziran 2013 Salı

POLİS halasıyım ben..

POLİS halasıyım ben..ilk yegenim POLİS..
Belinde silahı, üstünde üniforması, boylu poslu aslan gibi..Görünce GURUR duydum agladım..gözümden süzülen yaşlar sevinçtendi..inanılmaz bir duyguydu yaşadıgım.
Nedir bu şiddet?nedir bu acımasızlık? izlediklerim ürküttü beni.Birlik duzeni saglamak degil midir göreviniz?Adil olmalı, korumalısınız ...vatandası.Herkesin gözünde POLİS korkusu ve dehseti var? Canımızdan siz sorumlu degil misiniz? Kemikler kırılıncaya kadar dövülmez insan..gazla zehirlenmez acımasızca.Bırakın toplansınlar,soylesinler güle oynaya isteklerini..
Sorgusuz sualsiz gaz atıyor,su fışkırtıyor,dövüyorsunuz insanları..Olmaz..karsınızdakiler savunmasız..silahsız..Yakışmaz...Vicdanlı olun..amaçlar başka..kardeşi kardeşe kırdırmak düşmanın isteği..gaza gelmeyin..sagduyulu olun..KORUYUN vatandaşımızı ..
Ayıklansın icinizdeki İNSANİ duyguları yitiren psikopat ruhlular.
Ayşe..arkadasım.."çıkma sokaga oglum,beni üzme,ölümü gör çıkarsan dedim,oturuyordu efendi efendi evde..TV de çapulcu sözünü duyar duymaz fırladı yerinden " Ben çapulcu degilim ANNE..! bırak beni..!" carptı kapıyı bütün gücüyle,sokaga attı kendini.


Sokaga inenler ÇAPULCU değil
EĞİTİMLİ
Çoğu LİSELİ..çogu ÜNİVERSİTELİ
GENÇ hepsi

 Onur meselesi..kız meselesi gibi..dokundu mu kanına..iner meydana..hepsi zeki..hepsi bilincli..Günlük 3 lira ile karın doyuruyor üniversiteli..yarı aç, yarı tok okuyor zorluk içinde devlet okullarında...Halk cocugu iste..Altlarında yok son model arabalar,audiler,jipler..paralı okulda okuma lüksü de yok ne yazık ki...
Bitirmis okulunu çogu GENÇ.. İŞSİZ..cebinde yok beş parası..giremiyor bir yere TORPİLi olmadıgı icin..En guzel örnek..iki kız yegenim..2.5 senedir evde oturuyor biri mühendis,digeri onur ögrencisi,bölüm birincisi,işletmeci..yazılıları aldı,elendi sözlüde..
Yendi HAKLARI..dinmedi gözyaşları bugüne kadar..Bu veballe gidilir mi öbür tarafa?
Bir AGAC mı mesele olan? degil iste.
Birikinti...
Her hakkı almaya kalkarsanız ellerinden?
Güzel olan şeyleri yok ederseniz tek tek..
Genctir..karadır gözü..durur durur, taşar bir GÜN..iner sokaga..!
Atılan her ADIM..söylenen her SÖZ cook ÖNEMLİ simdi.
DİKKATli olmak,sagduyulu olmak,ortalıgı sakinleştirmek lazım..
Gözetim altına alınan binlerce GENCİ serbest bırakmak lazım..
Yangına körükle gitmeyelim..!
 Bizim mutsuzlugumuzdan
DÜŞMANIN MUTLULUK DUYMASINA asla İZİN VERMEYELİM..!

Güzin AVCI
4.Haziran.2013
Doha-KATAR



Hiç yorum yok: