19 Haziran 2013 Çarşamba

zordur hataların telafisi

Bazen hiç düşünmeden,ne olacagını kestiremeden, fevri olarak hareket ederiz ya..acele verilen kararlar hep iş açar başımıza sonraları..
Ben eylemler yapıldıgından beri çekildim kabuğuma..o kadar etkilendim ki..o kadar üzüldüm ki..ne siz sorun ne ben söyleyim..yazsam yazamıyorum yeminle..parmaklarım dans ederdi tuşların üstünde inanın oynamıyor bile..icimden gelmiyor yazmak,okumak,çıkıp gönlümce yürümek..yarı uykulu gözlerim,parlamıyor sanki ölü balık gibi...hep ne var içimde biliyor musunuz ? acıklı bir melodi..hüzünlü bir şarkı..gözlerimde yaş..yüreğim kasılıyor acıyla mırıldanırken..tenim diken diken ..beynim yüregim hep o şarkıyı söylüyor..Sözleri muhteşem..bir bilsem beste yapmayı..şu ızdırap dolu günlerde ne besteler çıkar kimbilir? bence insan mutluluktan yazmıyor şiirleri..
Aşk ızdırabı çekenler,hasretle özlemle yanıp tutuşanlar,gurbetin verdigi buruklugu kalbinin ta en derininde hissedenler,sevda tüküleri söyleyenler yanık yanık..hepsi hepsi kederden yazıyor bunu anladım..3 haftadır yürüyüş yapmıyorum,resim yapmıyorum ve aşagı spor salonuna da inmiyorum..
Ben ki resime başladıgım zaman biterdi haftası..şimdi o bana bakıyor ben ona mahsun gözlerle.
Memleket aşkı budur işte..! huzur varsa ülkende sen de huzurlusun yabancı ellerde..
Yoksa diken üstünde yaşarsın kederle..bana ne diyemedim yaşamım boyunca..Ben güzelliklere aşık, güzel yürekli bir insanım..Allah şahidim..yüregimin beynimin temizligini biliyor Yaradanım..inanılmaz bir vicdana sahibim..kimse üzülmesin,kimsenin yanmasın canı,güzel yaşasın kederlerden uzakta,ekonomik sorunu olmasın,ağlamasın insanlar tek derdim..Televizyonda gördüğüm şiddet,insani duygular taşımayan müdahale, akan kan, yanan canlar, hastaneler, kodesler..
Beni ençok üzen, bana en cok dokunan nemi?
Suçu yokken içeri alınanlar bir bahaneyle..Kafa yapınıza uymayan,fikirlerinizi paylaşmayan,sizi onaylamayan insanları sudan sebeplerle tutuklarsanız Allah katında en büyük günahı işlersiniz.KABEden gömlek giyseniz affetmez sizi Allah..
Ve inanıyorum ki çok insan bu şekilde icerde..Nasıl bir vicdandır bu anlamıyorum ? nasıl uyur insan gönül rahatlığıyla? bence HIRSIZlıkla aynı..birinin parasını çalmıssın,haksız kazanc elde etmişsin..ya da ÖZGÜRlügünü calıp hayatını mahvetmişsin..Allah katında böylelerinin yeri yok..Rabbimin karşısına ah ile çıkmayın..gitmeyin kul hakkıyla..gitmeyin helallik almadan..Onların da var bir anası, bir babası, belki cocukları, akrabaları, can dostları,arkadasları,yavuklusu, aşkı.
Allahınızı severseniz şu GÖZALTILARdan vazgeçin...memleketi felaket sürüklemeyin..her gözaltı demek kinlerin,nefretlerin cogalması demek..çığ gibi büyür öfke..Aklı salim davranma zamanı..biraz hoşgörü sabır zamanı..bu ülkeye yazık etmeyelim..kacırmayalım huzurları..!
Yüregimizde fırtına savrulmayalım öfke  rüzgarında, ıslanırsak sadece yağmurdan ıslanalım..!

Güzin Avcı
19.Haziran.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: