29 Haziran 2013 Cumartesi

Bali-Endonezya..şimşekler uyutmadı beni

Gece yarısı gök gürlemesiyle fırladım yataktan..ne oluyor ? diye..
Nasıl bir şimşek çakıyor,ardından bomba patlaması gibi gökgürültüsü yırtıyor gece karanlığını.
Beni en çok korkutan görüntü bu işte..buna yağmur sesi ve dalga sesini de ekleyin..
Uyur mu Güzin böylesi bir gece de..bekledim korku içinde sabahı..nihayet gök gürlemesi kesildi, ama yağmur tüm şiddetiyle devam etti yağmaya..Otelin havuzunda yağmur altında havuz keyfi yapan 3 japon güzeli genç kız manken gibi, 2 avrupalı çığlık çığlığa yüzdüler,yağmurla dans ettiler sanki..çaktırmadan çektim resimlerini :)
Haydi bunlar genç ya çocuklara ne demeli?
anladılar herhalde bugün güneş çıkmayacak,dalga geçiyorlar yağmurla belli ki..
Taner yazışmalarına devam etti uzun süre..yoruldu maillerden güya tatilde..
Randevu aldı otelin masaj salonundan..bugün dönüyoruz artık son kez masaj olmazsa ayıp olur :)
O kadar temiz, o kadar hijyen, öyle güzel ki herşey..elimizin altında böylesi güzel bir yer dururken,biz aceba nerde en güzel spa?  diye dergilerden bakarak,insanlardan sorarak,en güzel spayı aradık nedense..hani elinin altındaki kaliteli eşinden haberi olmaz bazı kocaların,eli oynaşta gözü dışarda olur,komşunun tavuğu kaz görünür ya gözüne,hep bir arayış içindedir,kaybedince de hata ettiğini anlar ama iş işten geçmiştir artık.. bizimki de ona döndü..vallahi billahi bilseydim deneseydim gitmezdim başka yere..gerçi hepsinde de ayrı bir güzellik,ayrı bir gizemlilik,farklı bir sunum var.
Ayyu..gencecik..bir cocuk annesi..ben ne kadar kücükler diyorsam da, bir soruyoruz yaşını 30 üstü..hem de 3 cocuk annesi çoğu..bu Uzakdogulu'lar göstermiyorlar yaşını..
EKMEK yok hayatlarında..tuzsuz, yağsız lapa pirinç var sadece..
TATLI yok, çoğu bilmiyor bile tadını..dondurma ve meyve onların en güzel tatlısı..
Bizim lüks otellere gidin,baklavasından pastasına kadar binbir çeşit tatlı vardır reyonda.
Bir de ne ilgimi çekti..dişlerinin güzelliği..sormustum türkçe konuşan Arsini'ye.."biz sudan başka birşey içmeyiz..!" demişti bana..çook da ucuza çalışıyor her biri.
2 Türk lokantası varmış.. Kuta'dan epeyce uzakmış yeri..uzak olmasa gidecektik trafik çok yoğun olduğu için göze alamadık onca yolu..çok merak ettim ama..aceba neler vardı lokantada? kimdi sahibi ? kimdi işletmecileri ? hangi şehirdendi? neden BALİ ? akıllılarmış vesselam :)
Hazırlığımızı yaptık..valizleri hazırladık..Odayı boşalttık.
Çarşı işini bugüne bırakmıştık ama çıkamıyoruz yağmurdan çarşıya..
En iyisi dedik alışveriş merkezi..Sharaton'un bitişiği..çok güzel bir yer..herkes burda..
Ayyu'dan aldığımız isimle geldik kremleri almaya..üst katta MARTHA TILAAR shop..aynı zamanda spa..kızlar bekliyor müşterileri sevimli mi sevimli, güler yüzlü,hepsinin güzel dişleri meydanda..hiç asık suratlı kız görmedim inanın..cıvıl cıvıl neşeli her biri..o muhteşem kremlerden aldık..yasminli olan..süpeer..çok sevindim aynısını bulmamıza.
Bu şehre ait özel birşeyler almak istiyordum çarşıya inebilseydik keşke..hatıra olurdu.
Geçenlerde Jimbaran dönüşü şöför bizi götürdü tüm hediyelik eşyayı burda bulabilirsiniz..dedi..indirdi bir magaza önünde..teklif ondan geldi..herşey vardı ama hiç beğenmedik,bize hitap eden çokşey yoktu..BALİ yazan iki tişört aldık adamcagız bekledi kapıda üzülmesin diye.Kimbilir belki de anlaşmalı bir yerdi.
Oturuyoruz her zamanki yerimizde..kızlar fır dönüyor..neşeli,fıkır fıkır hepsi de..
Koşarak sahile baktım bir daha..güneş batmak üzereydi..çektim yine muhteşem birkaç resim..etrafımı çevirdi gençler..TÜRK lirası istediler koleksiyonları için..yoktu..KATAR riyali dagıttım ben de..bayanlardan birisi bir bilezik hediye etti..sevdiler beni..ben de onları sevdim..gariban iyi insanlar.
Otelin yerel elbisesi ile danseden iki güzel kızı da videoya aldım Eda'mız için.
( bu elbiseyi Sevgi beğendiğini yazmıştı alalım istedik, 1.5 saatlik uzaklıkta bir şehirdeymiş yeri.)
Gülin'e inanılmaz derecede benzeyen Hintli güzelin resmini çektim.
Birazdan araba gelecek saat 19.00 da..
Bizi havalanına götürecek..uçağımız 22.30 da.
vee..geldi taksi..
hoşcakal Bali..hoşçakal Sheraton..!
Teşekkürler ev sahipliğiniz için :)

Güzin Avcı
28.Haziran.2013
BALİ-Endonezya


Hiç yorum yok: